Cròniques del cap de setmana 1-2 de Febrer

¿No has pogut veure els partits d’aquest cap de setmana? Reviu els partits amb les cròniques fetes per el staff tècnic i jugadors.

UEH Calella 24 – 23 Volvo Ronda 15 Primer Equip Masculí

Desplazamiento al campo del actual campeón y un equipo que esta yendo mas según avanza la liga.

No entramos bien en el partido los locales impusieron su ritmo y en poco menos de media parte llegaron a tener un +6 en el marcador. Un cambio defensivo y sobretodo un cambio de ritmo hizo (aun con imprecisiones ) que fuéramos recortando hasta el -2 con el que llegábamos a la media parte, estábamos en el partido. 15-13.

En la segunda la cosa siguió igual. Ahora si que eramos capaces de imponer nuestro ritmo, y poco a poco empatamos y nos llegamos a poner +2 a falta de 12 min por jugarse. A partir de ahí la tónica de últimamente.

No cerramos los partidos con varios ataques para aumentar la distancia y los locales se rehacen y consiguen empatarnos y superarnos. Último ataque volvemos a fallar. Final 24-23.

Tenemos que aprender de estas cosas. Demasiados puntos escapados en finales de partido iguales.

Próxima semana nos visita Sant Martí. Un equipo que lleva una de las mejores racha de la liga ahora mismo.

Borja Rodríguez, jugador del Primer Equip Masculí

CH Ripollet 20 – 19 Segon Equip Masculí

Segundo partido de la segunda vuelta, que se antoja muy complicada.

Durante la semana estuvimos alertando de las trampas de este partido, y desde el primer minuto vimos en la pista lo que se comentaba en los entrenos. El rival con un juego muy intenso, no dejaba que nuestro ataque fuera fluido y cuando llegábamos a las buenas ocasiones aparecía su portero. Llegamos al descanso un gol por encima.

La segunda parte más de lo mismo, nuestra defensa estaba bien, sin poder explotar el contraataque como es habitual, pero respondía a las acciones del rival. El ataque seguía atascado, mérito de la defensa rival que consiguió para todas las acciones de continuidad. Finalmente tras unos errores en el lanzamiento, el rival acertó u se llevó los 2 puntos.

Partido trampa, del cual tenemos que aprender todos, especialmente todos nuestros jóvenes jugadores. Seguimos!

Samuel Rodríguez, entrenador del Segon Equip Masculí

CH Riudellots 23 – 27 Segon Equip Femení

Nova victòria del segon equip femení, que s’apropa lentament a la classificació per la segona fase.

El partit va ser complicat. Un rival que no va donar mai el partit per perdut i no va deixar que la Coope marxés en el marcador. La màxima renda del primer temps van ser cinc gols, però uns fluixos darrers minuts va permetre les selvatanes anar al descans tan sols dos gols abaix (13 a 15).

La represa no va començar millor. L’atac patia per superar la seva 6:0, i al darrere no ens trobàvem amb la frescor necessària. Arribava l’empat a 19, i la sensació que s’hauria de treballar molt per sumar. I l’equip va respondre. Va creure en les seves opcions, i va acabar fent uns bons minuts finals, amb una Clara efectiva en els moments clau. 23 a 27.

El proper cap de setmana rebem al Castelldefels, rival sempre difícil de batre.

Albert Ruart, entrenador del Segon Equip Femení

CH Vilamajor 32 – 29 Juvenil Masculí

Tocaba visitar una pista difícil, donde siempre encuentras equipos que juegan buen balonmano.

Desde el inicio el rival demostró estar un punto por encima, eso nos desesperó un poco y provocó precipitación en nuestros ataques que se convirtió en falta de rigor en defensa, nuestra mejor baza. En 16 minutos nos habían metido 15 goles, algo poco habitual. Pero el equipo seguía peleando, eso nos hizo llegar vivos al descanso 18:15.

En el inicio de la segunda parte apareció de nuevo la precipitación lo que hizo que el rival se fuera de 7 en el marcador. En ese momento el equipo tuvo una reacción que demuestra el carácter de estos chicos, volvimos a confiar en nuestras armas y a no rendirnos, y durante los últimos 20 minutos jugamos un gran balonmano, demostrando que el rival era bueno pero nosotros no nos quedábamos atrás.

Nos vamos con mal sabor de boca por la derrota pero conscientes que tenemos mimbres para practicar un balonmano de nivel y competir con todos.

Samuel Rodríguez, entrenador del Juvenil Masculí

CH Cerdanyola 28 – 40 Cadet Masculí A

El cadet A ha sortit molt motivat, gràcies a això des de l’inici del partit hem tingut una clara avantatge sobre l’altre equip que s’ha mantingut en tot el desenvolupament del d’aquest.

L’equip ha jugat molt bé tant en defensa com en atac, amb rapides transicions y molta intensitat defensiva, sobretot als minuts inicials de la segona part. Això ens a proporcionat una clara victòria de 28-40 al final del partit.

Gran partit de tot l’equip , la propera setmana més i millor.

Gràcies a tota la gent que ens ha vingut a donar suport una vegada més!!

Oriol, jugador del Cadet Masculí A

Cadet Femení 29 – 22 CH Ascó B

Avui hem fet un cop de puny sobre la taula important de cara a possibles aspiracions. No només pel resultat, sino també pel bon joc desplegat en atac, només ofuscat per 10 min de falta d’idees. Els sistemes ofensius funcionen i cada vegada els tenim més interioritzats, cosa que ens facilitava les opcions de gol.

La bona connexió de la primera línea permetia trencar la seva defensa amb relativa facilitat. En defensa, hem començat molt ben col·locades i hem provocat pèrdues de pilota a les rivals. D’aquesta manera marxàvem al descans amb un 19 a 11 molt esperançador.

Represa com acostuma a ser habitual i ho hem de treballar, baixada de intensitat defensiva i no podíem aturar el seu joc amb pivot. Temps mort demanat, i ajustaments defensius fets, juntament amb una bona actuació de la nostra portera, feia tornar a la solvència defensiva. A partir d’aquí, alternança de gols i resultat final de 29 a 22, fent que Ascó perdi el seu primer partit en la competició.

Proper dissabte, visita a Salou on es espera un rival fort a casa seva.

Jaume Ventura, entrenador del Cadet Femení

Infantil Femení A 14 – 24 Joventut Handbol Matarò

El líder imbatut va sumar una nova victòria davant l’equip infantil.

Partit irregular, amb moments de bon joc i d’altres de precipitació. Ambdós parcials van ser idèntics (7 a 12).

El potencial visitant, ple de jugadores a la selecció va ser massa per poder sumar algun punt en joc, però és cert que a nivell defensiu es va fer un pas endavant, lluitant i anticipant-se davant de les del Maresme.

La setmana vinent ens visita el Perelló, rival complicat que lluitarà per les seves darreres opcions per arribar al top8.

Albert Ruart, entrenador del Infantil Femení A

Aleví Masculí Experts 8-8 Handbol Garbí

Gran partido de nuestro alevín contra uno de los favoritos de la liga, que está una posición por encima.

El primer cuarto empezamos flojos, con un parcial negativo (-3) que conseguimos remontar en el tramo final, incluso llegamos a tener la victoria, pero fallamos un penalti a falta de 5 segundos. Acabando en empate a 8.

El segundo cuarto estuvo igual de parejo. Más intensos en defensa, y encontrando soluciones por el extremo, conseguimos ganar de 1 gol.

El tercer cuarto, misma dinámica, pero acabamos perdiendo de 2, por un par de fallos de lanzamiento e imprecisiones defensivas.

El último cuarto fuimos siempre por debajo, únicamente consiguiendo empatar. Finalmente un gol en los últimos segundo nos dio el empate final del cuarto, y del partido.

Buen partido a nivel defensivo y mejoramos en ataque respecto al partido de la ida. A seguir trabajando y conseguir el objetivo de meternos entre los cuatro primeros.

Sergi Cazalla, entrenador del Aleví Masculí Expert

Si tens fotos/vídeos del partits, no dubtis en enviar-les a hcsantboi@gmail.com

Deja un comentario

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.