Cròniques del cap de setmana 12-13 de Octubre

¿No has pogut veure els partits d’aquest cap de setmana? Reviu els partits amb les cròniques fetes per el staff tècnic i jugadors.

La Salle Bonanova 36 – 24 Volvo Ronda 15 Primer Equip Masculí

No fue el día. No funcionó nada.

Salimos bien concentrados y metidos en el partido y pese a la igualdad del principio pudimos coger ventaja de un par de goles hasta la mitad de la 1a parte. Los locales reaccionaron y se entonaron y recortaron hasta empatar y ahora les toco a ellos tener ventaja de 3 y así se llego a la media parte 17-14.

En la 2da simplemente no salio nada. Desde el 1er minuto los locales se impusieron en todo. No eramos capaces de parar su ataque y en el nuestro nos topamos una y otra vez con su portería (que dio un recital). Enseguida la ventaja se disparo y nada ni nadie ya supo remediarlo. Final 36-24.

Demasiado castigo, pero justo por el desafortunado día que tuvimos. Ahora hay que volver al camino que llevábamos. Un mal día que puede pasar pero que no debe pasar mas factura que esa.

Próxima semana recibimos UHE CALELLA el vigente campeón.

Segon Equip Masculí 32 – 26 CH Ripollet

Primer partido de la temporada en casa! El equipo quería dedicarle un buen encuentro a la afición.

Desde el inicio los jugadores salieron muy concentrados en tareas defensivas, lo que provocó una ventaja inicial de dos goles, que poco a poco con un gran trabajo atrás, nuestra defensa y portería funcionaba convirtió en una ventaja de mayor, llegando con un 15-11 al descanso.

La segunda parte empezó con algún despiste defensivo, durante los 10 primeros minutos el equipo visitante nos apretó bastante, pero tras unos ajustes defensivos conseguimos recuperar 4 balones que nos dieron alas para correr y finalizar el partido con muy buenas sensaciones.

Gran partido de todo el grupo, agradecer a toda la gente que se acercó a vernos.

Segon Equip Femení 24 – 20 CH Martorell B

Debut del segon equip femení a segona i primera victòria. Un partit treballat, amb moltes fases ben diferents i que ens va obligar a treballar de valent per sumar els dos punts.

D’inici vam sumar breus avantatges (5-2) que de seguida van quedar en no res. El 6:0 visitant i la impaciència en atac ens va fer entrar en uns minuts d’espesura i el Martorell ho va aprofitar per donar la volta al marcador i marxar al descans amb un tímid avantatge. 10 a 11.

Calia canviar. I el sènior així ho va fer. 15 minuts d’intensitat defensiva i clarividència ofensiva van traduir-se en un clar parcial favorable que va servir per sentenciar el partit: 21 a 13.

En els darrers minuts, algunes indecisions i l’empenta visitant per retallar la diferència va conduir-nos fins al 24 a 20 final.

Ja sabem la línia a seguir! Proper desplaçament a Sant Esteve Palautordera, camp sempre complicat.

AEH Les Franqeses 21 – 39 Juvenil Masculí

El segundo partido de liga nos llevaba a la pista de un rival conocido. Donde nos costó sacar el partido en encuentros anteriores.

El equipo salió muy comprometido en el esfuerzo defensivo, poco a poco la portería fue apareciendo para conseguir buenas ventajas, que nos dieron tranquilidad y confianza en nuestro juego.

Al descanso llegamos con una buena renta 9:22, está ventaja hizo que el equipo saliera confiado y no desplegará su mejor versión, poco a poco nos volvimos a meter en el partido y volviendo a encadenar acciones defensivas positivas, para correr y mantener un ritmo alto.

Gran partido de todo el bloque, todos los jugadores hicieron un partido muy serio.

Agradecer a todos los familiares que nos apoyaron una vez más!!

Cadet Masculí B 37 – 19 H. Esplugues C

Al comienzo del partido nos mostrábamos más fuertes tanto en defensa como en ataque que ellos, y pudimos realizar varios contrataques que nos dieron una buena diferencia al descanso.

En el comienzo de la segunda parte ellos salieron con más fuerza que antes ya que nos consiguieron recortar la ventaja de pocos goles, pero nosotros seguimos fuertes y volvimos a entonarnos y aumentar finalmente la diferencia del marcador.

RESULTADO FINAL: 37-19 a favor nuestro.

Adri, jugador del Cadet Masculí B

E. Castelldefels 15 – 41 Cadet Femení

Segona victòria en 2 partits de les nostres cadets.

Molt bon parcial d’inici amb un contundent 0-6 fruit d’una gran defensa força compacta i ben treballada en ajudes.

Transicions ràpides en atac i solucions solvents en posicional, feien que pràctiquessim un joc vistós i amb ritme alt.

Un parell de devallades, fruit del cansament, van propiciar que a la segona part rebessim el doble de gols que a la primera.

Propera setmana de descans i seguim treballant!

CH Sant Fost 11 – 29 Infantil Femení A

I després de les fases va arribar el debut a lliga catalana. Amb l’objectiu acomplert, tocava treure’s pressió i gaudir jugant. I les noies així ho van fer.

Serioses en defensa, amb anticipació i continues ajudes, les vermelles van obrir escletxa en el marcador als 15′: 2 a 9. Una reacció local va apropar les vallesanes al 5 a 10, però un temps mort va deixar la màxima diferència al descans: +8.

A la represa la intensitat no va baixar. Una per una, totes les noies van sumar esforços i van col·laborar a trencar el partit. L’11 a 29 final va ser fruit del treball col·lectiu. Bon ritme, actitud de totes i ambició. Es el camí a seguir per lluitar els punts partit rere partit.

El proper dissabte rebem la visita del Sant Martí, rival ràpid i de gran joc ofensiu. Tocarà treballar de valent per poder sumar els punts.


Si tens fotos/vídeos del partits, no dubtis en enviar-les a hcsantboi@gmail.com

Deja un comentario

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.