Cròniques del cap de setmana 6-7 d’Abril

¿No has pogut veure els partits d’aquest cap de setmana? Reviu els partits amb les cròniques fetes per el staff tècnic i jugadors.

Primer Equip Masculí 34 – 31 CH Bordils B

Nos visitaba el 4o clasificado y queríamos la victoria para seguir luchando por ser 5os y acabar en la que sería nuestra mejor posición en Lliga Catalana.

El partido empezó bastante igualado los primeros minutos pero tal y como fue avanzando la 1a parte fuimos cogiendo distancia en el marcador hasta irnos al descanso con la máxima del partido Media parte 18-12.

En la segunda los visitantes apretaron y pudieron recortar distancias hasta colocarse a 2. Pero volvió la calma y el buen juego por nuestra parte y supimos mantener la ventaja, en los últimos minutos, el Bordils abrió la defensa para apurar sus opciones y supimos jugarles bien y aumentar la rents a 4 que seria definitivo. Final 34-31.

Mención especial para Sergi, se enfrentaba a un gran reto y lo paso con nota. Enhorabuena.

Estamos 6os, empatados con los 5os, próxima y última jornada, viernes visitamos al Cambrils (colista y ya descendido) intentaremos traer la victoria y esperar que Sabadell pueda dejarse algun punto, para la de que todas formas sera una gran temporada.

Segon Equip Masculí 32 – 23 CH Vic

El domingo por la mañana nos esperaba con uno de esos partidos que todos queremos jugar, una victoria nos daba el ascenso a tercera.

El partido empezó con un intercambio de errores por ambos equipos, hasta que los jugadores se soltaron y se empezó a ver portería. Poco a poco nuestra defensa impuso el ritmo del partido, gracias al trabajo defensivo conseguimos contraataques que nos permitieron tomar ventaja al descanso.

La segunda parte empezó con algo de relajación, pero tras unos minutos el equipo volvió al camino de defender y correr que debe ser la seña de identidad.

Finalmente el equipo logró la victoria y el ascenso!

Felicitar a cada jugador que forma y formó parte de este equipo, a sí como entrenadores y delegados! Agradecer a todos los familiares, amigos y aficionados que nos han acompañado durante la temporada y ayer se volcaron con nosotros.

AEH Les Franqueses 26 – 29 Juvenil Femení

I per fi vam tornar a guanyar! El debut a la copa va dur un matx molt igualat i que es va resoldre en petits detalls al llarg del segon temps.

El dia de la tornada d’Alexia i Aitana, les juvenils visitaven el municipal de Les Franqueses per enfrontar-se per quart cop a l’equip del Vallès. I el darrer cop haviem perdut de set.

Ambdós conjunts van sortir ficats en el partit. Tímids avantatges d’un i dos gols, en un marc on les defenses s’imposaven als atacs. A la represa 10 a 12.

El segon temps va venir amb uns retocs defensius, que sumat a la millor joc de conjunt en atac, va traduir-se en un 16 a 22 als 16 de la represa.

Les juvenils van saber jugar amb la distància i van sumar els dos primers punts a la copa catalana. Uns punts treballats i merescuts.

Setmana vinent descans. I l’altre, vacances. Tornarem a les pistes el 27 d’abril.

Cadet Masculí A 37 – 36 BM Granollers Sp.

Partido muy disputado por parte de los dos equipos. Hemos salido muy concentrados y muy intensos tanto en defensa como en ataque. Hemos sacado una diferencia de 6 goles, pero después de su tiempo muerto nos han recortado realizando un parcial de 4-0 ya que nos hemos relajado en defensa, acabando al descanso con un marcador de 20-17 a nuestro favor.

En la segunda parte, nos hemos vuelto a venir arriba sacando otra diferencia de 6 goles. Ellos no se vinieron abajo y consiguieron volver a igualar el partido hasta el último minuto, en la última jugada hemos conseguido marcar ganando el partido 37-36.

Mario Caballero, jugador del Cadet Masculí A

Handbol Esplugues Blau 21 – 40 Cadet Femení

Era una final. El penúltim desplaçament de la segona fase i un partit que s’havia de guanyar per evitar perdre el liderat i apropar-se al top 4.

A casa ens va costar guanyar molt a Esplugues, i tenint en compte la dinàmica dels dos darrers partits (derrota a Igualada i victòria en un fluix partit amb Cornellà), el partit a Les Moreres estava marcat en vermell al nostre calendari.

I les noies no van fallar. Endollades des del primer instant van obrir forat: 2 a 7 al minut 7. Ningú no es relaxava i la diferència va anar augmentant fins al 11 a 23 al descans. Un parcial que deixava clar que les cadets anaven a pel partit.

La represa no va dur cap relaxament. Les rotacions van permetre l’aportació de totes les jugadores, en tasques defensives i ofensives. La diferència en el marcador va seguir creixent fins arribar al 21 a 40 final.

Dissabte vinent rebem la visita de l’Asme. Un sol punt ens permetria la classificació automàtica pel top 4 de primera catalana.

Cadet Masculí B 39 – 36 Liceo Francés

Empezamos el partido muy enchufados, defendiendo y atacando bien. Sabíamos que iba a ser un partido difícil así que teníamos que poner mucha más actitud que cualquier dia. En la primera parte íbamos muy igualados a veces el Liceo por arriba y otras la Coope. Acabamos la primera parte 21-20.

La segunda parte empezamos igual de enchufados aunque con algunos momentos sin sentido y perdiendo bolas. En un momento nos hemos llegado a poner de máximo 5 y desde ese momento nos han empezado a remontar.

Al final con la tensión que había y los nervios estábamos perdiendo algunas bolas pero al final nos fuimos de uno y dos acabando ganando de 3 con una gran actuación de nuestros dos porteros. El resultado final fue 39-36.

Eric Expósito, jugador del Cadet Masculí B

Handbol Gavà Grana 20 – 23 Infantil Femení A

Un inici de partit amb un intercanvi de gols, preveia un partit ajustat.

Podíem resoldre els atacs amb certa facilitat. La defensa, però, no estava ben ajustada. Donàvem massa facilitats als extrems i el doble pivot d’elles ens feia mal. Al descans vam marxar amb el marcador 14 – 12 favorable a les blaugrana.

A la represa, vam anar guanyant confiança a mida que vam ajustar la defensa. Això també va propiciar una gran actuació a la porteria. Elles ho intentaven tot, però ja teníem la lliçó apresa. Doble pivot controlat, i llençaments exteriors aturats. Alguns contraatacs ben portats també ens van anar ajudant a arribar al 20 a 23 final.

La bona actitut que ha anat demostrant aquest equip els darrers partits, fa que afrontem una copa catalana amb les piles carregades i molt d’optimisme!


Si tens fotos/vídeos del partits, no dubtis en enviar-les a hcsantboi@gmail.com

Deja un comentario

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.