Cròniques del cap de setmana 15-16 de Desembre

¿No has pogut veure els partits d’aquest cap de setmana? Reviu els partits amb les cròniques fetes per el staff tècnic i jugadors.

CH Canovelles Negre 21 – 22 Segon Equip Masculí

El último partido antes del parón no sería en una pista fácil.Desde el inicio el equipo salió motivado sabiendo que no se podía despistar.

Durante la primera parte teníamos un ligero dominio en el marcador, que nos hizo llegar 10:13 al descanso, pero no había un dominio claro en el juego.

Durante los primeros 15 minutos pudimos mantener la distancia en el marcador, pero con un juego de ataque algo atascado, el equipo se sustentaba en la defensa. Canovelles poco a poco fue recortando distancias y haciendo que el partido estuviera más abierto, pudiendo ganar cualquiera de los dos.

Finalmente conseguimos la victoria por la mínima, gracias al buena hacer de los jugadores.Nos vamos contentos al parón Navideño, conscientes que debemos seguir sin aflojar. 

Juvenil Masculí 31 – 30 CH Bordils

Después de la jornada de descanso recibíamos en casa a un rival que siempre compite al máximo.

El inicio del partido demostró que Bordils venía a ganar el partido desde el principio, con ritmo alto y sin dar margen al error. Pero poco a poco y tras un cambio defensivo el equipo se fue metiendo en el encuentro llegando al descanso con empate a 17.

La segunda parte empezó de forma distinta, empezábamos a dominar a través de la defensa y así pudimos conseguir 2/3 golws de renta, pero la intensidad del rival no lo puso fácil y se llegó al final con el marcador muy igualado, los chicos supieron mantener la cabeza fría y estar centrados para finalmente conseguir la victoria por la mínima.

Contentos por el partido y el resultado, nos da fuerzas para seguir disfrutando de esta temporada.

Juvenil Femení 32 – 39 CH La Salle Montcada A

Festival de gols en el darrer partit de la primera fase. Les visitants estaven obligades a guanyar per classificar-se en el grup A-1 de Lliga i optar als campionats d’Espanya. I aquest important aspecte va condicionar el ritme del matx.

Les visitants van correr molt amb la intenció de marxar en el marcador. No els va costar gaire obrir una distància de 4-6 gols, espai que es mantindria al llarg de tot el matx. Les santboianes, liderades per Sara i amb una Núria definidora, van lluitar per evitar que el marcador s’obrís més. Van aconseguir atacar amb fluidesa i oferir instants de qualitat, però no es va saber tancar la defensa. La diferència era insalvable. 14 a 21 al descans.

La represa va començar amb contratemps. En una acció de penetració, Lucia es va resentir del turmell. Tot i marcar, ja no va poder continuar al camp. Montcada va ampliar el marge fins al 20 a 31, però una reacció final d’orgull va permetre empatar el segon parcial. 32 a 39.

Núria Yeste, intervinguda divendres del lligament del polze esquerra, va venir al Pau a donar suport a les companyes

Cadet Masculí A 30 – 45 Barça B

Otro partido que jugamos contra un rival físicamente mejor y más veloces que nosotros.

Los primeros 10 minutos no estábamos al 100% por falta de concentración, no entrábamos en carrera, botábamos delante del defensor y nos acababan haciendo falta. Defendimos bien, y eso nos permitió hacer bastantes contraataques. La primera parte acabamos perdiendo de 13-26.

La segunda mitad fue bastante mejor, salimos más concentrados, y no cometiendo tantos errores, al final los últimos 10 minutos nos habíamos relajado un poco y acabamos alejándonos del marcador perdiendo de 15.

Ahora nos toca seguir entrenando y mejorar los tiros y la defensa para poder mantenernos bien en la clasificación.

 

Gerard Borrego, jugador del Cadet Masculí A

CH Sant Andreu 8 – 49 Cadet Femení

Tot i les baixes de l’equip, les cadets van aconseguir una clara victòria davant del darrer classificat del grup, i assoleixen el passi a la segona fase de la categoria.

Després d’uns primers moments d’imprecisions (2-2, 4′) les santboianes van poder desenvolupar el seu joc ràpid i atacar amb criteri, sentenciant el partit als 16′ (3-14). La primera part va finalitzar amb un definidor 5 a 21, amb l’aportació de totes les jugadores.

La represa el ritme va seguir alt, circumstància que va permetre veure molts gols, tant en transició com en estàtic. La diferència va anar creixent fins al darrer moment del partit, amb un 8 a 49 definitiu.

Agrair la participació de les infantils Ariadna i Judith, així com l’Aitana i l’Andrea. Ainoa i Paula, recuperant-se de dos esguinços, van donar escalf a les companyes.

La setmana vinent darrer partit de la primera fase contra un gran rival, el Canovelles.

Cadet Masculí B 34 – 30 Handbol Garbí

El partido lo empezamos con michas ganas, por que era el primer partido de vuelta y jugábamos contra el segundo clasificado.

Empezamos con fallos en ataque, y en defensa. Uno de los puntos débiles del partido es que nos costaba entrar en carrera, por suerte el marcador seguía muy igualado, ya que no desplegamos nuestro mejor juego. Conseguimos una pequeña renta al final la primera parte, y la acabamos 14-11.

En la segunda parte salimos con más actitud y más confiados, empezamos a entrar más en carrera aunque nos faltó hablar un poco más en defensa.

Resultado Final: 34-30

 

Raul Blazquez, jugador del Cadet Masculí B

Sant Martí Voramar A 30 – 22 Infantil Masculí A

Empezamos muy bien defendiendo fuerte y consiguiendo atacar con efectividad. En la segunda parte nos deshinchamos a raíz de 5 minutos malos que ellos aprovecharon muy bien para coger ventaja. Una liga dura dónde hay que seguir trabajando duro cada día.  

Infantil Femení A 24 – 25 BM La Roca

El partit va començar amb una defensa molt feble obligant a demanar un temps mort al principi. Sabent que les dos defenses són més protagonistes que els atacs. Mitja part 2 per sota. La segona va tenir la mateixa sintonia, pero corretgint els errors de la primera, aconseguiriem reduir la dierència en 1, guanyant així la segona part. Una llàstima el resultat, a seguir treballant!

Infantil Masculí B 27 – 7 UEH Calella

Gran partido de los chavales, en todos los aspectos, una dura defensa con ayudas y un ataque con claridad y seguridad, ha llevado a los de Sant Boí a una diferencia en el marcador abultada, ante un rival que a pesar de sus intentos y ganas, no supo qué hacer.

Infantil Femení B 30 – 21 Handbol Garbí

Partit intens davant d’un rival que ens ha incomodat davant tot el partit, ja que no ha baixat el braços en cap moment. Les nostres nenes han anat modificant i millorant certs aspectes al llarg del partit, fet que ens ha portat a aconseguir els dos punts.  Cal seguir treballant.


Si tens fotos/vídeos del partits, no dubtis en enviar-les a hcsantboi@gmail.com

Leave a Comment