Fases de Classificació a Lliga Catalana Juvenil

Aquest passat cap de setmana els nostres equips juvenils masculins i femenins va participar en les fases de Classificació a Lliga Catalana, i ho van fer amb la millor de les sorts, ja que ambdós s’han classificat.

En el cas del Juvenil Femení, va començar la fase amb una derrota per la mínima (23-22) a domicili del Handbol Esplugues. Al següent partit les coses no van anar millor i van caure derrotades amb contundencia (42-26) al camp del Handbol Sant Joan Despí. Però, les noies no es van donar per vençudes i a l’últim partit, al Pau Gasol, van guanyar amb solvència (34-24) al AEH Les Franqueses.

Tots aquests resultats varen portar a un triple empat entre Handbol Esplugues, AEH Les Franqueses i Handbol Cooperativa Sant Boi, del que va sortir beneficiat el nostre juvenil pel Goal Average particular, passant així com a segones de grup.

En el cas del Juvenil Masculí, les coses van ser diferents ja que van començar la fase amb una victoria amb solvencia (35-25) al Pau Gasol enfront La Salle Bonanova. El segon partit també el varen guanyar amb contundencia (25-37) a Terrassa. Però, l’últim partit, al Pau Gasol, varen ser derrotats (19-27) pel Handbol Sant Cugat.

Aquesta situació els deixava en una compromesa segona posició a l’espera dels resultats dels altres 7 grups, ja que només passaven els 4 millors segons. Però, la fortuna va caure del nostre costat, i han passat com un del millors 4 segons.

Moltes felicitats als Juvenils Masculí i Femení, estem molt orgullosos de vosaltres!


Cròniques del Juvenil Masculí

HCSB 35 – Bonanova 25

Primer partido de fases, con muchísima ilusión y ganas de empezar con buen pie. Durante los primeros minutos ya se demostró que nuestra defensa estaba muy concentrada, enlazando buenas defensas dando lugar a ataques tranquilos donde la paciencia nos permitió conseguir una ventaja de 7 goles al descanso. La segunda parte el equipo rival apretó más en ataque pero nuestra defensa pudo mantener el tipo, con algún bajón puntual por cansancio, el equipo consigue mantener la distancia y afrontar el final de partido con cierta seguridad.

Terrassa 25 – HCSB 37

El equipo sabía que el segundo partido era clave, para seguir con opciones e ilusión. La primera parte fue muy igualada, pese a conseguir ventajas de más de cinco goles, el rival nos apretó y nos fuimos al descanso con un 14-17, el partido del viernes se hacía notar y nuestras piernas no estaban frescas. Durante la segunda parte fuimos recuperando sensaciones y alegría, con buenas paradas de nuestros porteros la defensa se animó y permitió coger confianza para la fase ofensiva.

HCSB 19 – Sant Cugat 27

El tercer partido era el que decidía, sabíamos que había que ser serios y buscar la victoria desde el inicio. El rival era muy poderoso en su 6:0 lo que nos provocó numerosos errores de lanzamiento, pero nuestro trabajo defensivo era bueno, corrigiendo terrores puntuales con acciones de doble pivote, tras una inicio el equipo reaccionó apretando el marcador hasta el 11-13. La segunda parte fue muy similar a la primera, con un rival muy duro en sus labores defensivas y nuestro ataque falto de alegría, pese a todo el equipo estuvo trabajando duro a pesar de no ser nuestro día más acertado.

Finalmente muy contentos por los 3 partidos, que han demostrado que el equipo está trabajando en la dirección correcta, con mucha ilusión y ganas por mejorar en todas las facetas y demostrar que hay balonmano de muchos quilates.


Deja un comentario

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.