Cròniques del cap de setmana 22-23 de Octubre

¿No has pogut veure els partits d’aquest cap de setmana? Reviu els partits amb les cròniques fetes per el staff tècnic i jugadors

UEH Calella 26 – 26 Akaimoto primer equip masculí

Els dos primers classificats del grup A de lliga van protagonitzar el que s’esperava d’ells: un partit intens i disputat.

La Coope va començar forta, amb 1-5 de parcial, un avantatge que va saber gestionar fins al descans i fins ben entrada la segona part. Defensa intensa, anticipativa i bones transicions acompanyaven un atac que sabia traduir en gol la majoria dels atacs. 14 a 18 al descans.

La represa va ser local. Ells van tancar la defensa i tot i que al darrere seguíem bé, el nostre atac es va bloquejar al llarg de molts minuts. El partit es va posar molt complicat quan a falta de 7′ estàvem 3 avall. Aquí va sortir la rauxa d’aquest gran conjunt, que va lluitar fins a nivellar el marcador.

Un gran punt que ens permet seguir invictes i mantenir el lideratge de lliga.

La propera setmana descans, a l’espera de la visita d’un altre clàssic de la categoria, el Garbí.

Albert Ruart, entrenador del primer equip masculí

Benidrar Segon Equip Masculí 32 – 24 Salle Bonanova Atlètic

Los primeros minutos mostraron dos equipos alegres con ganas de jugar, el juego pasaba por la defensa. Hacerse fuerte atrás era clave para dar seguridad al ayude y poder lanzar la contra. Poco a poco nuestro acierto cara a gol y las buenas intervenciones de la portería nos pusieron por encima en el marcador llegando al descanso con la máxima diferencia 18:13.

Como siempre los primeros minutos después del descanso serían clave, no dejar meterse que el rival entrara en el partido fue nuestro único objetivo. El equipo visitante no bajo los brazos y siguió vivo hasta los últimos 10 minutos, donde supimos interpretar su cambio defensivo para ampliar la distancia en el marcador haciendo posible que los 2 puntos se quedaran en casa.

Gran partido por parte de los dos equipos. Destacar nuestra grada que aunque es habitual, no deja de sorprender el apoyo que nos transmiten en todo momento.

Samuel Rodriguez, entrenador del segon equip masculí

Juvenil Masculí 32 – 36 Handbol Bordils

Hoy nos enfrentábamos contra el líder del grupo y un equipo con un nombre que pesa. A priori, no era un partido que tuviésemos en presupuesto ganar pero si estaba el de plantar cara, hacer un partido serio y lo mas importante, competir.

Como siempre, charla intensa y con mensaje en el vestuario, chicos concentrados, buen calentamiento y ganas de demostrar.

Primeros 3 minutos, se nos van pero, empezamos ha hacer lo que habíamos hablado, defensa intensa, sin precipitarse, buenas combinaciones y acierto en los tiros. Muy buenos minutos, y marcador igualadísimo. “Si se puede!!”.

A falta de 5 minutos, el equipo empieza a no funcionar, ellos no aflojan y nosotros fallamos, y como no, su portero hace bien su trabajo y para, y para. Nos vamos al descanso 4 abajo y con malas sensaciones.

Esta vez se rompe la tradición de hacer la charla en una esquina de la pista y vamos al vestuario. Charla intensa y mensajes de recuperar el buen juego de la primera parte.

Pero no, no salen las cosas, ellos son un equipo homogéneo, sin fisuras y no aflojan. Faltas a destiempo, errores de concentración, aparecen signos de frustración y el partido se nos va.

Mal partido contra un gran equipo al que podíamos haber plantado cara pero, no fue el dia. Resultado final Cope 23 – Bordils 36.

Jordi Arenas, delegat del Juvenil Masculí

Handbol Ascò 24 – 31 Juvenil Femení

El juvenil femení va sumar el primer triomf a lliga en una pista sempre complicada com és el municipal d’Ascó.

El primer temps va ser igualadíssim. Tímids avantatges dels dos equips, amb defenses intenses que s’anaven imposant als atacs.
Les de la Ribera d’Ebre van obrir forat de tres gols als 20′, però una reacció final de les santboianes va permetre marxar al vestidor amb un mínim avantatge de 13 a 14.

El segon temps les vermelles van sortir molt endollades. A nivell defensiu es van tapar els forats del primer temps mentre que al davant, la fluïdesa del joc va permetre seleccionar bé els llançaments.

La diferència de gols va anar augmentant lentament fins a trobar al marcador final de 24 a 31.

Gran actuació de tot l’equip, en un matx on totes van aportar moments de qualitat.
Forca Coope!!!!

Albert Ruart, entrenador del juvenil femení

Handbol Cornellà 14 – 39 Cadet Masculí A

Handbol Cambrils 21 – 13 Infantil Masculí B

Buenas tardes!!
Los rojos vuelven a casa después de la buena imagen que hicieron contra los líderes!hoy se juega contra el farolillo del grupo..pero tampoco hay q confiarse..
El mister saca su equipo de gala para empezar dando un puñetazo en la mesa .. y dejar noqueado al rival lo antes posible
Al parecer Cambrils no bajan los brazos y se defienden con muchas ganas..
Nuestro equipo la primera parte se pone 9-7..
En mister da las indicaciones correctas para ya rematar el partido..y si por fin el equipo da un paso hacia delante con grandes actuaciones individuales
Una coincidencia que hay que comentar en los 5 partidos
3 han acabado con 21 goles de los rojos..seremos capaces de superar esta cifra?
FINAL 21-13 primer partido de la temporada ganado!
Animo y seguir así 💪

Sergio, delegat del Infantil Masculí B

Handbol Ascò 41 – 8 Infantil Femení A

Ens segueix costant molt entrar als partits i rebem parcials massa amplis en els primers minuts de joc.

Hem jugat contra un dels equips més complerts de la lliga i ens ha passat factura en el resultat, però hem fet un passet endavant pujant el nivell de contactes defensius.

També s’han vist bons atacs al tram final del partit.

Seguim treballant!

Jaume Ventura, entrenador del Infantil Femení A

Barbus Infantil Femení B 10 – 39 Handbol Esplugues

Tot i el resultat hem pujat el nivell defensiu, aspecte que havíem estat treballant de forma insistent tota la setmana.

Partit rere partit, anem donant mostres de millora en el joc col·lectiu, important per madurar els atacs.

Es preveu una segona volta amb força millores.

Seguim treballant!

Jaume Ventura, entrenador del Infantil Femení B

Aleví Negre 5 – 11 Handbol Martorell

Merecida derrota contra un Martorell que fue superior.
El Debut de la liga en casa fue un partido en el que fuimos de menos a más, con los tres primeros cuartos perdidos y un empate final que pudo ser ganado.
El equipo no empezó enchufado y Martorell nos pasó por encima. Un rival serio y ordenado que supo anular nuestra línea de creación. En el último cuarto encontramos la manera de superar la férrea defensa y poco nos faltó para ganar el cuarto.
Como siempre el ambiente en el Pau Gasol fue ejemplar con una destacable asistencia de público.
La semana que viene descanso pero con ganas de que llegue el próximo partido para quitarnos la sensación de no haber dado todo lo que podíamos haber dado. Força Coope!!

Toni, delegat del Aleví Negre

ABC Grup Alevi vermell 6 – 10 Virolai

Primer cuarto espectacular, ganando con una agresividad y solvencia defensiva muy ilusionante. Aprovechando todos los contrataques y demostrando el equipo que podemos ser.
Pero según pasaban los próximos cuartos, el equipo iba reculando, ellos muy agresivos en defensa tomaban el mando y en ataque , ahora sí que eran más superiores.
No ha podido ser pero nos vamos orgullosos de que el camino a ser grandes pasa por el rodaje que vamos a tener ya que calidad hay!!!!

Juan, delegat del aleví vermell

ABC Grup Aleví Femení 4 – 12 EH Sant Vicenç

Partit perdut, intens i dur però lluitat.
A seguir aprenent, millorant i fent equip

Gema, delegada del Aleví Femení

Benjamí Femení 8 – 8 Handbol Molins

Juvenil Femení 18 – 16 Handbol Mallorca


Si tens fotos/vídeos del partits, no dubtis en enviar-les a hcsantboi@gmail.com

Deja un comentario

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.