Cròniques del cap de setmana 1-2 de Octubre

¿No has pogut veure els partits d’aquest cap de setmana? Reviu els partits amb les cròniques fetes per el staff tècnic i jugadors

Juvenil Masculí 31 – 31 Sant Martí Adrianenc

2on partit de Lliga Catalana, aquest cop a casa contra Sant Marti Adrianenc, un bon equip i que coneixem.

Com ja comença a ser costum en nosaltres, partit “muntanya russa”, primers minuts de desconcert, i mica en mica hem ens hem ficat. Ells es posaven 4 amunt, remuntàvem, … fins arribar al descans amb el marcador empatat a 17.

Segona part igualadíssima, defenses moolt intenses, i jugades dures. Ells han marxat de 5, però hem estat concentrats fins al final on avui els 2 porters han tingut actuacions destacadíssimes, parant un penal amb el marcador igualat, a l’últim minut.

Gran partit, intens, i molt complicat per l’arbit que avui a tingut feina. Gràcies a la grada que avui s’ha fet notar i ens han portat fins l’empat final a 31.

Jordi Arenas, delegat del juvenil masculí

Handbol Terrassa 39 – 19 Juvenil Femení

Nuestras chicas han jugado su segunda jornada contra un gran equipo. Los primeros minutos de la primera parte iban ganando de de 3 goles pero no las dejabamos escapar, pero al final no hemos podido superar su gran juego. Nuestras chicas han seguido luchando sin dejarse derrotar, en ningun momento se han rendido. Increibles estas juveniles.

Lourdes, delegada del juvenil femení

Cadet Femení 20 – 38 Handbol Martorell

Comencem la temporada amb el Martorell. Durant tot el partit ha liderat el joc el visitant. Durant la primera part les nostres jugadores han tingut un joc més competitiu i aprofitant les jugades. Durant la segona part, els ànims han acabat amb un marcador de 20-38.

Ens queda molt camí per recórrer, però important la il·lusió no ens pot faltar. Felicitats al Martorell i molts ànims a les nosaltres jugadores. Busquem l’espurna de l’equip, que no s’ha perdut!! Endavant cadet femení!!

Albert Ruart, entrenador del Juvenil Femení

BM La Roca 32 – 36 Infantil Masculí A

Primer partido de la temporada en primera fuera de casa y contra La Roca B, gran rival para demostrar desde un inicio las ganas de arrasar en primera y hacer disfrutar a nuestra grada de un gran partido.

Tras el pitido inicial empezamos anotando los primeros goles gracias a nuestra superioridad física pero nuestro rival no se rendiría tan fácilmente. A lo largo de la primera parte se pudo notar como nuestros chicos se confiaron demasiado y no rendían a su nivel habitual favoreciendo al rival y recortando un poco la diferencia en el marcador, llegando a la media parte con un 15-22 a nuestro favor.

La segunda parte no tenía otro objetivo que no fuese el de aumentar la distancia de goles y mejorar la defensa, siendo esta una de nuestros principales errores en la primera parte. Tras esto, conseguimos sacar una ventaja de 12 goles pero el partido seguía, provocando una falsa confianza, de nuevo, en los jugadores de pista. A base de errores nuestros como pérdidas de balón o no replegar a defender la distancia de goles se redujo de nuevo acabando con un resultado de 32-36 a favor.

Victoria amarga ante un rival mucho más inferior que nosotros y que no supimos aprovechar para mostrar nuestro máximo potencial.

Mario Arriaza, entrenador del infantil masculí A

Handbol Virolai 25 – 19 Infantil Masculí B

Buenas tardes, hoy segundo partido de temporada!!hoy el desplazamiento al barrio de gracia de bcn!! Es la
Primera vez que disputamos un partido en la ciudad condal!!
Horario raro a las 13:30 ..y zona de aparcamiento terrorífica 😱 por esta razón el mister nos convoca media hora antes!

Llegamos todos a la cancha..el mister da la explicación y empieza el calentamiento…la árbitra nos informa q habrá una hora de retraso ya q un partido anterior tuvieron problemas! Los chicos hacen una parada para comer algo

Por fin empieza el partido!una hora de retraso pero empieza! Virolai un equipo joven pero muy atlético!! Empiezan moviendo bien el balón!los nuestros no sé enteraban mucho de lo q estaban haciendo ..pero desde la banda se corregía todo! Primera parte bastante desastrosa no había manera de poder parar a estos chicos! Tenían una actitud espectacular! Hubo varias expulsiones del IMB ..muchos nervios la verdad 🤦

El mister no movía mucho el banquillo… intentaba poder buscar soluciones pero no daban con la tecla..así que IMB luchó todo lo que pudo…hay que reconocer que estaban muy ordenados!!Y final!
25-19 a favor de Vilorai!!
Jugador del partido IMB
número 47 Armand!!

Sergio, delegat del infantil masculí B

Infantil Femení B 11 – E. Castelldefels 30

Debut de les supernenes a la lliga, on no han faltat els nervis normals d’estrenar categoria i format de joc en camp gran.

Tot i així, els primers objectius plantejats, s’han anat cumplint a mida que avançava el partit. A destacar, una millora defensiva a la segona part respecte la primera.

Gràcies a les dues alevines valentes que es van sumar a l’equip i s’hi aniran sumant durant la temporada.

Seguim treballant!

Jaume Ventura, entrenador del infantil femení B

Handbol Sant Andreu 10 – 6 Aleví Femení

Estreno del Alevin femenino en amistoso contra el Sant Andreu. Un equipo nuevo que empieza con muchas ganas, ilusion, nervios y garra!!

Destacar las ganas, la evolución durante el partido hasta ganar el último cuarto, y lo mejor verlas felices y sonrientes al acabar el partido.

Gema, delegada del aleví femení

Supporters de la Coope animant als nostre equips

Si tens fotos/vídeos del partits, no dubtis en enviar-les a hcsantboi@gmail.com

Deja un comentario

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.