Cròniques del cap de setmana 9-10 de Novembre

¿No has pogut veure els partits d’aquest cap de setmana? Reviu els partits amb les cròniques fetes per el staff tècnic i jugadors.

Handbol Garbí A 25 – 24 Volvo Ronda 15 Primer Equip Masculí

Toca hacer autocrítica, atravesamos un bache y tenemos que ponernos las pilas para salir de el.

Partido de los que gusta jugar, pabellón a reventar de gente (era la presentación del club local) mucho ruido y mucho ambiente. El partido comenzó igualado, con muchos fallos por ambos equipos y pocos goles anotados. Las diferencias eran mínimas de unos y de otros. Y hacia el medio tiempo los locales son colocaban 2 arriba. 13-11.

En la 2da tardamos poco en igualar el partido y siguió la tónica de la 1a mucha igualdad, hasta que a mitad de la parte que fuimos capaces de hacer un buen parcial y ponernos +3, pero otra vez mas no supimos matar el partido y la precipitación hizo que perdiéramos varios ataques muy rápido y fácil y dar alas a los locales que veían como no solo empataban, a falta de 15 segundos para el final con un 7m mas que dudoso, conseguían ponerse por encima. La última jugada nuestra acaba con lanzamiento de golpe franco a tiempo parado, podíamos buscar el empate como mal menor pero la bola se estrella en la cruceta. Final 25-24.

Trabajo y mas trabajo. Próxima semana recibimos a Molins de Rei.

Volvo Ronda 15 Primer Equip Femení 30 – 33 BM La Roca B

Aquest passat dissabte el Sènior Femení A va portar a terme el millor partit de la temporada malgrat la derrota davant un jove equip de La Roca que es presentava al Pau Gasol com a líder imbatut.

El partit va iniciar-se a fort ritme i força igualtat però algunes errades en atac va permetre a les roqueroles posar-se per davant en el marcador. La bona defensa de les locals va poder compensar la qualitat ofensiva del rival, fet que va provocar que al descans el resultat fos desfavorable només per un gol.

La segona part va tornar a ser d’una gran igualtat però les de la Cope van saber afinar l’atac, mantenir un bon nivell defensiu fins materialitzar una remuntada que va permetre a les locals posar-se amb un +2. Les ganes de portar endavant el partit van acabar abocant a l’equip a la precipitació i protagonitzar algunes accions desafortunades que van permetre els contraatacs visitants que van acabar decantant el partit en favor de La Roca amb el 30-33 final.

Quarta derrota en els darrers cinc partits que obliga a les nostres a reaccionar i anar a Granollers a guanyar el partit si no vol enfonsar-se una mica més a la classificació.

Segon Equip Masculí 35 – 23 Handbol Llavaneres

Volvíamos a jugar delante de nuestra afición! Importante sacar el partido hacia delante y sumar dos puntos!

El equipo salió muy concentrado, para evitar sustos innecesarios, así que poco a poco nuestra defensa con el apoyo de la portería, provocaron una ventaja de 3-4 goles casi desde el inicio. La primera parte fue muy buena, pese a errores puntuales propios de un partido de balonmano. Llegando al descanso con una renta de unos 7 goles.

La segunda parte fue un calco de la primera, el rival seguía buscando su juego y nuestra defensa sumando acciones positivas para liberar al ataque de presión y tener la cabeza fresca.

Finalmente los dos puntos se queda en casa y se los pudimos dedicar a nuestros aficionados!

Segon Equip Femení 32 – 13 CH Sant Andreu de la Barca

Tercer partit al pau i tercera victòria del segon equip femení.

Amb només deu jugadores disponibles per baixes laborals i lesions, les vermelles van fer una primera part força correcta. Defensant i transicionant de manera compacta, vam trancar el marcador arribant al descans amb un clar 21 a 6.

A la represa calia mantenint el ritme per no decaure, però tot i intentar.ho, no es va assolir. Tot i encaixar gairebé els mateixos gols que al primer temps, l’atac no va funcionar. Moltes precipitacions i mala selecció de tir va convertir la represa en un matx sense gaire història. El resultat final va ser de 32 a 13.

El millor, els punts! La setmana vinent, rebem al Tàrrega.

CH Vilanova i la Geltrú 26 -26 Juvenil Masculí

La mañana del domingo nos esperaba con un partido ante un buen rival, en una pista que nunca habíamos sumado.

El partido empezó bien, gracias a la seriedad con la que salió el equipo, todos concentrados y responsabilizados de su parcela. Las ventajas nunca fueron de más de 2 goles, llegando al descanso con un gol de renta.

La salida del descanso estaba siendo un problema en partidos anteriores, pero hoy salimos fuertes y en 10 minutos pudimos conseguir una diferencia de 3-4 goles, aprovechamos nuestro buen momento, pero el rival seguía exigiendo y mucho! Todo y jugar un buen balonmano, algún error de lanzamiento hizo que el partido se volviera más igualado, llegando al último ataque con bola para empatar. El equipo supo jugar esos ataques decisivos, se manejaron bien en la presión para traer un punto de Vilanova.

Bueno partido, que hubiera sido excelente manejando mejor algunas situaciones en el tramo central de la segunda parte. Seguimos trabajando para tener ese control y serenidad durante los 60 minutos.

Cadet Masculí A 38 – 26 E. Castelldefels

En la primera parte salimos un poco distraídos,  ya que en los primeros ataques no nos salían algunas cosas, en cambio en defensa estábamos bastante bien. No fue hasta el minuto 12 que nos activamos completamente consiguiendo una ventaja de 5 goles, continuando con la misma intensidad acabamos la primera parte con un resultado de 20-13.

La segunda parte fue igual de bien, ya que salimos igual de activos que en la anterior parte tanto defensiva, como ofensivamente lo cual provocó que nos aprovechemos de bastantes fallos en el ataque del rival, esto nos ayudó a conseguir una gran ventaja. Acabando con un resultado de 38-26, sumando 2 puntos importantes.

Mario Arriaza, jugador del Cadet Masculí A

CH Parets 17 – Cadet Femení 49

Continuem amb un gran poder ofensiu, millorant el joc i els números del partit d’anada. No tant així la defensa, cosa que vindria a ser normal si ens passem gairebé 3/4 de partit defensant.

S’han de millorar aspectes en les transicions que ens permetin arribar amb més comoditat a porteria rival. En definitiva, estem parlant de pulir detalls d’un equip que segueix en clara progressió.

Veurem com arribem a final d’aquest tram de 4 setmanes on no hi ha interrupció per descans.

Seguim treballant!

Infantil Femení A 13 – 21 AEH Les Franqueses

Segona visita al Pau Gasol del conjunt de Les Franqueses. La primera va ser a les fases a Lliga Catalana i el resultat va ser un contundent 13 a 29.

Les del Vallès són un conjunt de gran qualitat j ben compensat, i el partit es presumia de molta dificultat. L’inici no va fer presagiar el millor. 1 a 5 als 8 minuts i temps mort local. Massa nervis i tot i defensar prou bé, l’atac no fluia. Però l’equip es va ajustar, i liderats per una porteria encertada, vam trobar el camí del gol. 6 a 7 al descans.

A la represa vam empatar, però el nivell nostre no va ser el mateix. Sabiem que les errades ens penalitzarien moltíssim, i així va ser. Ens vam precipitar molt en atac, i vam deixar que Les franqueses ho tingués molt fàcil. L’avantatge va anar creixent fins al 13 a 21 final.

Partit que demostra que seguim creixent, però que hem de continuar creient en nosaltres per plantar cara als rivals.

Handbol Garbí 9 – 7 Aleví Masculí Expert

Primer viaje del año, en un partido muy igualado que se pudo decantar hacia cualquiera de los dos equipos, y esta vez nos toco la cruz.

El primer cuarto fue bastante negro, ya que no estuvimos a la altura en muchas facetas del juego, no atacamos como debíamos y nuestra defensa no estaba para nada ajustada. Perdimos de todas formas de pocos goles, acabando el 1r cuarto por un 11-8.

El segundo cuarto fue todo lo contrario, nos centramos en realizar buenas defensas, ayudas contundentes y definitivas, y en no complicarnos atacando. Acabamos ganando de manera clara, 3-9.

El tercer cuarto fue el más igualado, con buena intensidad y concentrados, nos acabaron remontando un par de goles en los instantes finales, y acabamos con un empate a 8.

El 4to cuarto estuvo muy igualado, hasta los instantes finales, que ellos abrieron brecha de un par de goles y no pudimos remontar esa diferencia. (12-6). Resultado de un ultimo cuarto que fue más abultado debido a la desconexión de los minutos finales.

Muy buen partido pese a la derrota final. Supimos reacernos de el primer mal cuarto, y darle mas intesidad sobretodo a la defensa.

La semana que viene seguiremos luchando para conseguir la primera victoria en casa!

Benjamí mixt 11 – 5 Lycée Bel Air

Debut dels més menuts a la lliga de jocs escolars. L’equip, format per 8 benjamins de primer any i dos prebenjamins, van fer un bon partit.

Els nens i nenes del Benviure van guanyar tres quarts i van empatar un. Molts gols i força joc en equip.

A seguir així, que ho passarem d’allò més bé mentre aprenem el nostre esport.


Si tens fotos/vídeos del partits, no dubtis en enviar-les a hcsantboi@gmail.com

Deja un comentario

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.