Cròniques del cap de setmana 16-17 de Novembre

¿No has pogut veure els partits d’aquest cap de setmana? Reviu els partits amb les cròniques fetes per el staff tècnic i jugadors.

Volvo Ronda 15 Primer Equip Masculí 27 – 24 CE Molins de Rei A

Partido en casa donde teniamos que recuperar sensaciones después de 2 derrotas seguidas.

Mucha igualdad en los primeros minutos de partido, en cuanto cogimos el ritmo y apretamos defensivamente pudimos coger renta de 3 con la que se llego al descanso. 14-11.

En la segunda parte todo siguió igual, mucha igualdad pero jugábamos con la tranquilidad de la renta que siempre estuvo en +3/4 goles. Solo cuando llegaron las exclusiones, el equipo visitante abrió mucho su defensa y llegaron a ponerse a 2 goles y hubo un rato de inquietud y dudas, pero esta vez las exclusiones les tocaron a ellos y el marcador siguió en lo mismo. Final 27-24.

A ver si podemos recuperar a los tocados y varios de los que juegan con molestias ponerse a tope y el equipo dará otro impulso mas seguro.

Próxima semana desplazamiento complicado a tierras gironinas. Visitamos al Bordils.

BM Granollers Atlètic 30 – 19 Volvo Ronda 15 Primer Equip Femení

Tercera derrota consecutiva del nostre primer equip femení davant un bon Granollers.

El partit ja es va decidir a la primera part després d’un desafortunat inici de les samboianes en què es van generar moltes accions d’atac amb finalització, però els pals i la gran actuació de la portera rival van provocar grans diferències en el marcador des de bon començament. Les locals en el seu atac van fer estralls, fet que va provocar una canvi de sistema cap a una defensa 6:0 que va saber-se ajustar molt bé durant la segona part.

Al descans 20 a 7; a la represa, la bona defensa de la Cope va permetre encaixar únicament tres gols durant el 3r quart de partit fet que va ajustar una mica el marcador, malgrat això, les dificultats ofensives no donaven opció a la remuntada. Finalment el parcial de la segona part amb un +2 va deixar com a resultat el 30-19 final.

Aquesta derrota obliga a les nostres a afrontar el proper partit com un partit trascendental davant un rival directe a la classificació.

Segon Equip Masculí 24 – 22 CE Rubí

Hoy nos tocaba enfrentarnos a un equipo, un rival duro que no regalaría los dos puntos.

El partido empezó bien, con las defensas imponiéndose a los ataques y en ese intercambio conseguimos ventajas de dos goles durante los primeros minutos, supimos jugar al ritmo que más nos interesaba y llegar al descanso con una renta de 3-4 goles.

La salida de la segunda parte se antojaba clave y así fue, una vez más el equipo dio la cara, pese a que el rival nos apretaba y Pino contra las cuerdas. Cuando mejor estábamos, el equipo volvía a recuperar sensaciones y a separarse en el marcador, sufrimos un duro golpe en forma de lesión, lo que paró el partido a falta de diez minutos con 3 goles arriba. Jugar esos 10 ultimos minutos fue duro, durante los primeros momentos el equipo estaba fuera y el rival aprovechó para ponerse a 1 gol, pero si algo tiene esta generación es valor y orgullo con el que sobreponerse y poder dedicar la victoria a Carlos Muñoz, lesionado de gravedad minutos antes.

Finalmente supimos sufrir tras hacer un buen partido del cual nos llevamos 2 puntos y la convicción de que podemos enfrentarnos a cualquiera.

Segon Equip Femení 32 – 13 CEACA Tàrrega

La Coope segueix la seva línia ascendent. Quarta victòria a lliga i vuit punts que ens fan ascendir al quart lloc de la taula amb un partit pendent.

Les sèniors van sortir molt endollades. Van realitzar una defensa molt seriosa i van aconseguir obrir escletxa en el marcador del Pau (13 a 5, minut 20). Una davallada de concentració a l’hora de controlar el joc dels pivots va permetre les de l’Urgell apropar-se al descans (14 a 8).

No ens podiem relaxar ni deixar entrar el Tàrrega en el partit. I així va ser. Els primers minuta de la represa van ser prou bons i ens vam allunyar definitivament en el marcador. Subratllar la feina defensiva, que va estar més d’un quart d’hora sense rebre cap gol (22 a 8, 49′). L’actitud es va mantenir fins al final, deixant el marcador amb un 28 a 12 merescut.

La setmana vinent tenim davant un difícil desplaçament, el Sant Quirze b, equip que ens precedeix a la classificació.

Juvenil Masculí 39 – 25 AEH Les Franqueses

Volvíamos a jugar en casa tras el empate de la última jornada. Era importante volver a la senda de la victoria y el buen juego.

Todo esto hizo que el equipo saliera muy concentrado desde el inicio, las buenas defensas acompañadas de una muy buena aportación de nuestra portería provocaron una ventaja desde los primeros minutos, que al descanso era de 10 goles.

En la segunda parte no queríamos sustos, así que el planteamiento fue igual de atrevido y ambicioso, con la implicación de todo el equipo, supimos superar algunos malos minutos de juego para llevar el partido a nuestro terreno y conseguir la victoria.

Buena trabajo de todos, que se implicaron y sacrificaron por el bien del grupo.

Cadet Femení 38 – 24 E. Castelldefels

El resultat menys ampli dels aconseguits fins ara i no pas per casualitat.

Defensa fluixeta amb masses errades i concessions al equip rival que no podem donar. Tot i així, bon parcial d’inici que ens va permetre jugar sense cap mena d’ansietat durant tot el partit.

La bona notícia és que seguim aconseguint gols amb molta facilitat, tant en atac posicional com a la Contra. També es nota un augment d’efectivitat desde altres posicions que no són la primera línea, i això fa que cada vegada ens compensem més com a equip!

Haurem de pulir aquesta defensa, ja que diumenge visitem el rival més fort del grup i amb qui ens hi jugarem el primer lloc.

De tota manera, ja estem classificades matemàticament per la fase pel títol de lliga!! Primer objectiu aconseguit, ara anem a per la primera posició i la imbatibilitat!!

Cadet Masculí B 41 – 15 CH Cornellà

Empezamos bien activos desde el minuto uno tanto en el ataque como en la defensa, esto provocó que consiguieramos una gran ventaja desde el inicio. Continuando con la misma intensidad finalizamos la primera parte con un marcador de 20-7.

En el inicio de la segunda parte continuamos estando igual de activos y enchufados, metiendo una gran parte de goles de contra gracias a múltiples fallos en el ataque del rival y las grandes acciones de nuestro portero. Esto provocó que acabaremos el partido con un resultado de 41-15.

Dar las gracias a todo el equipo de cadete masculino B por no bajar el nivel en ningún momento.

Mario Arriaza, jugador del Cadet Masculí B

JH Matarò 33 – 20 Infantil Femení A

Segona derrota consecutiva, aquesta vegada contra l’intractable Mataró. Les del Maresme, molt equilibrades en tots els conceptes i plenes de recursos ofensius, van ser clarament superiors a les santboianes.

Però no ens vam rendir. Tot i l’inici advers en el marcador (5 a 1, minut 6′), les vermelles van aconseguir fer minuts de bona defensa i un joc dinàmic ofensiu. Al descans es va arribar amb 14 a 10.

A la represa es va competir de manera irregular. Uns primers minuts de poca concentració va augmentar la renda fins als 8 gols. Tot i plantar cara, el partit es va fer massa llarg. Els darrers instants van servir per acabar perdent del màxim desavantatge.

Toca seguir treballant. Aquest grup té molt camí per recórrer i un gran marge de millora.

La semana vinent, difícil desplaçament a El Perelló.

Aleví Masculí Expert 12 – 4 Handbol La Garriga

Partido placido para los chicos, gracias a la gran actitud e intensidad que demostraron en todos los cuartos, sin dar pie a nada al equipo rival.

Fuimos muy superiores en todas y cada una de las facetas del juego, llegando a dejar a 0 su marcador, en los dos ultimos cuartos, gracias a la intensidad defensiva, asi como al acierto en en la porteria.

Buen partido, sumamos dos puntos mas y afrontanos una semana pensando en el partido mas difícil que nos encotraremos hasta ahora, jugando en casa contra el Sant Joan, que aún no se ha dejado ningun punto por él camino.


Si tens fotos/vídeos del partits, no dubtis en enviar-les a hcsantboi@gmail.com

Deja un comentario

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.