Cròniques del cap de setmana 2-3 de Novembre

¿No has pogut veure els partits d’aquest cap de setmana? Reviu els partits amb les cròniques fetes per el staff tècnic i jugadors.

Volvo Ronda 15 Primer Equip Masculí 28 – 32 CH Terrassa

Golpe duro el recibido despues de 45 min muy buenos.

Entramos en el partido muy concentrados y serios tanto defensiva como ofensivamente y enseguida pusimos tierra de por medio y nos fuimos +4 en los primeros minutos, tiempo muerto de los visitantes que nos les sirvió de mucho puesto que el parcial aumento hasta +6, a partir de ahí si que reaccionaron y antes de la media parte consiguieron recortar el marcador +3. 17-14.

En la segunda parte el partido siguió exactamente igual durante los primeros 10/15 min. A partir de ahí desaparecimos, los visitantes se crecieron y poco a poco nos empataron y fueron abriendo la diferencia hasta el resultado final. 28-32.

No podemos tirar los partidos después de tenerlo controlado y jugando bien 3/4 partes del mismo. Hay que aprender y que no vuelva a pasar. Próxima semana desplazamiento a Girona para medirnos al Garbi.

Handbol Lleida Pardinyes 26 – 22 Volvo Ronda 15 Primer Equip Femení

Derrota del sènior femení en la seva visita al barri de Pardinyes de Lleida en un partit caracteritzat per la dura defensa local i l’irregular joc de les de la Cope. A la primera part, l’equip local gràcies a una forta i agressiva defensa que va incomodar a les santboianes va dominar el marcador en tot moment malgrat que les diferències no van passar dels quatre gols; al descans 12-8.

A la represa del joc, la millora defensiva de la Cope que va provocar errors a les lleidatanes i un atac molt més fluid i efectiu, va permetre la remontada a favor de les nostres en forma d’un il·lusionant 16-18. Malauradament, les quasi inexistents sancions en forma d’exclusions contra les lleidatanes degut a la seva agresiva defensa, juntament amb l’encert atacant final de les locals, no va donar opció per aconseguir la victòria final. A partir d’ara s’inicia la part més difícil del calendari que seguirà amb la visita de l’actual líder, La Roca, al pavelló Pau Gasol el proper dissabte.

Tarragona HC 24 – 34 Segon Equip Masculí

El domingo por la mañana tocaba visitar una pista donde nunca habíamos logrado sumar.

El equipo llegaba en bueno momento y con ganas de sumar dos puntos más para reafirmar la buena racha. Durante los primeros 20 minutos los dos equipos estuvieron igualados con marcadores muy bajos, poco antes del descanso unas buenas acciones defensivas propiciaron llegar al descanso con una ventaja de 4 goles con un 12:16 en el marcador.

La salida del descanso se antojaba clave para afianzar la ventaja y afrontar el final del partido con tranquilidad. El equipo salió concentrado y poco a poco fue rompiendo el encuentro hasta conseguir una ventaja de 10 tantos.

Dos puntos muy positivos sobre todo para seguir confiando en el trabajo del grupo.

CH Terrassa 23 – 20 Segon Equip Femení

En partit aplaçat de la primera jornada, la Coope visitava la sempre difícil pista de Terrassa. El rival estava imbatut fins ara a lliga i força reforçat respecte l’any passat.

Els primers compassos van ser igualats, 3 a 3 als 5′, però una desconnexió visitant va permetre que les egarenques fessin un parcial de 6 a 0. Una millora en la concentració i continus canvis de sistema va permetre retallar la distància fins al 14 a 11 del descans.

A la represa la Coope ho va intentar tot, però les errades passaven massa factura, i tot i millorar en nivell defensiu, l’atac no va acabar de rutllar. No es va perdre la cara al partit, però l.avantatge local es va mantenir intacte. 23 a 20

Si bé s’han encaixat dues derrotes en els dos desplaçaments, aquestes han estat davant dels primers classificats.

Ara toca continuar sumant i demostrar que aquest equip pot lluitar sempre!

Joventut Handbol Mataró Groc 21 -22 Juvenil Masculí

Nos tocaba visitar una pista difícil ante un rival que y no había puesto las cosas difíciles en el pasado.

Los primeros 30 minutos fueron muy buenos, el equipo controló en todo momento el ritmo, desde una gran defensa acompañada por la portería se consiguió seguridad para atacar largo buscando la mejor opción y llegar al descanso con un 9:13 en el marcador.

La segunda parte empezó como la primera una buena salida del equipo, con paciencia y buenas acciones defensivas. Poco a poco el desgaste y la presión de rival hizo que el marcador se igualara en los minutos finales, pero una vez más el equipo estuvo serio y confiando en sus opciones, pese a los errores de lanzamiento supimos defender y aguantar el resultado.

Buena victoria, resolver bien estas situaciones nos dará confianza y seguridad para el futuro.

Cadet Masculí A 45 – 19 Handbol Garbí

Aquest Dissabte, dia 2, vam jugar l’ últim partit de la primera volta contra el Garbí de Palafrugell.

Molts jugadors del nostre equip acabaven de jugar un altre partit i el seu cansament podia afectar el nostre rendiment.

A la primera part, de seguida agafem el ritme i comencem a distanciar-nos en el marcador, gràcies a uns atacs ràpids i a una defensa que els feia cometre molts errors.

Vem mantenir aquest ritme durant tota la primera part, arribant al descans amb un marcador còmode de 23-10.

A la segona part, el nostre equip, amplia les distàncies al marcador, gràcies a la intensitat física que ens va permetre fer molts contraatacs.
Tot i que va haver-hi uns minuts una mica caòtics, on els dos equips vem cometre errors, finalment vem acabar el partit amb un marcador de 45-19.

Finalitzem la primera volta, essent líders de grup i amb molt bones sensacions per encarar la segona volta.

Pol Gauchia, jugador del Cadet Masculí A

Cadet Masculí B 39 – 20 Handbol Sant Joan Despí B

Este partido empezó cuesta arriba, ya que nos faltaba Aleix, nuestro único portero. Pero avisamos rápido al portero del infantil A, Ricard, que hizo grandes paradas y nos ayudo a conseguir la victoria!

Salimos al campo con una defensa fuerte y un ataque muy bueno, nos poníamos en 7 minutos 4 arriba (5-1), seguíamos con mucha intensidad, marcábamos muchos goles y ellos seguían bastante más flojos que nosotros, eso nos hacía acabar la primera parte 12 arriba (23-11).

La segunda parte empezó más floja para ambos equipos, nos hacía llegar al 23-14. Pero a partir de ahí nos hicimos más fuertes, con una defensa muy fuerte y un ataque bastante mejor que en la primera parte, acabando finalmente con un abultado resultado gracias al trabajo de todo el equipo.

Dar las gracias a la afición un día más, y en especial a Ricard, que vino a jugar casi sin esperarlo y nos hizo un gran favor!

Diego, jugador del Cadet Masculí B

Si tens fotos/vídeos del partits, no dubtis en enviar-les a hcsantboi@gmail.com

Deja un comentario

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.